Marketing tevékenységünk

Kedves Partnerünk!

A tavalyi elképesztően sikeres év után idén sincs megállás. Most még nagyobb intenzitással segítjük partnereinket marketing tevékenységeinkkel, hogy bárhol is működjön az Ön cége, támogatást kapjon a márkánktól. Hogyan tesszük mindezt? Egyszerűen fejest ugrunk a nyárba!

Tudta, hogy Európa legforgalmasabb villamosvonala a budapesti Nagykörúton közlekedő 4-6-os? A 8,6 kilométeres szakaszon naponta több mint 200 ezer ember utazik. Ez a villamos július 1-től, egy teljes hónapon át közlekedik majd Gree hirdetéssel az oldalán.

Óriásplakátjaink továbbra is megállíthatatlanok. Ám idén új külsővel, új helyszíneken, hódítanak. Országszerte találkozhat velük a nyár folyamán, bárhol is járjon.

Épületháló az Astorián? Igen! Egy 250 m2- es épülethálót feszítünk ki Budapest egyik legforgalmasabb és leglátogatottabb részén. A mai naptól Ön is megtekintheti Budapest belvárosában egy teljes hónapon át.

Két hónapon át, összesen 94 alkalommal jelenik meg márkánk reklám formájában Magyarország egyik vezető csatornáján, a TV2-n. Június 12-től az ország legnézettebb reggeli műsora a Mokka, és a Tényeket követő időjárás jelentések előtt Ön is figyelemmel kísérheti reklámjainkat.

Magyarország másik vezető televízió csatornája az RTL Klub. Természetesen innen sem hiányozhatunk, így bármelyik csatornán is kövesse az időjárás jelentést, rólunk egyszerűen nem lehet lemaradni.

Ha nyár, akkor Hungaroring. A július 28-30-a között megrendezésre kerülő Magyar Nagydíjon a Gree is száguldozik majd. Nézze a Formula-1 közvetítését, és figyelje reklámunkat.
A partnertámogatási programon keresztül mára megszámlálhatatlan Gree márkával felmatricázott autó szeli az utakat, és mi magunk is hét autóval igyekszünk hozzájárulni, hogy a márkánkra országszerte mindenki felfigyeljen.
Ám nem csak az autómatricázással támogatjuk partnereinket. Számunkra az is fontos, hogy különböző reklám termékekkel segítsük az értékesítést. Rendelkezésre bocsátunk márkanévvel ellátott posztereket, állványokat, roll-up-okat, de lehetőség van strandzászló kihelyezésére is bármely partnerünknél. Ezen kívül pedig egyedi igényeket is gond nélkül teljesítünk a sikeresség érdekében.
Ugye senkinek nem kell bemutatni Kapás Boglárkát vagy Gyurta Gergelyt? Mindkét kiemelkedő úszóbajnok edzője Virth Balázs, aki méltón hirdeti márkánkat minden nagyobb versenyen. Nem volt ez másként az Országos Bajnokságon sem. Ezen kívül pedig Magyarország ad otthont az idei év FINA úszó világbajnokságának, így a medence hideg vizén kívül a Gree-vel is hűsítjük a meleg időjárást július 14-e és 30-a között.
A szakmán belül híres Épületgépész szaklap Klima- és Légtechnikai mellékletében egy teljes oldalas hirdetésünk jelenik meg. Ez a szaklap minden kamarai taghoz és regisztrált szakemberhez (tervezőkhöz, műszaki ellenőrökhöz stb.) eljut. A júniusi számból 4.000 példányt postáznak ki, illetve a levelező rendszeren keresztül 8.000 szakmai e-mail címre továbbítják.

A fent említett tevékenységeinken kívül a folyamatos banner kampányainkkal is népszerűsítjük a márkát, ezzel is sikeresebbé téve partnereink munkáját.
 
 
Mivel napjainkban már elképzelhetetlen lenne az élet a digitális készülékek nélkül, amihez társulnak az online felületek, így az is elképzelhetetlen, hogy a Gree hiányozzon innen. Épp ezért fordítunk nagy figyelmet a facebook, twitter, instagram, google adwords használatára és a weboldalaink naprakészen tartására. 
 
Célunk, hogy a Gree márkát országos szinten még ismertebbé tegyük, ezzel segítsük az Ön munkáját és könnyebbé váljon az értékesítés!