RAKTÉRHŰTŐ TÍPUSOK

FROSTY 800

Az elektromos meghajtású raktérhűtő egység izotermikusan szigetelt, kis légköbméteres (max. 5m3) járművek hűtésére alkalmas. Egyszerű és megbízható, kevés karbantartást igényel. Ugyanakkor minden típusú járműhöz szerelhető, mely eredetileg légkondicionálóval rendelkezik. Elérhető 12V DC akkumulátoros (csak menetüzemű) változatban, vagy 12V DC / 230V AC 1Ph menetüzemű-parkoló változatban is. A tetőre szerelhető kondenzátor egység aerodinamikus kiképzésű, az elpárologtató mennyezetre és oldalfalra egyaránt szerelhető. A digitális vezérlő használata egyszerű, az utastérbe könnyen beépíthető. A meleg hűtőközeges leolvasztás minden típushoz rendelhető.

 

FROSTY INTEGRA

Ez a raktérhűtő család megoldást nyújt a kicsi, közepes és nagyméretű szigetelt és iztotermikus raktérrel rendelkező járművek hűtésére, plusszos és mínuszos hőmérséklet tartományban egyaránt. A moduláris rendszernek és a széles kiegészítő kínálatnak köszönhetően a hűtési megoldások széles skálájat nyújtja.
A rendszer elérhető jármű motorról hajtott és 12 V ill. 220 V-os állóhelyzeti hűtésre alkalmas változatban is.
A kondenzátor egység a motortérben kerül elhelyezésre, így a jármű külső megjelenése és aerodinamikai tulajdonságai nem változnak. A kompakt elpárologtató a szigetelt raktérbe kerül beépítésre, míg a digitális vezérlő egység a kabinban kerül elhelyezésre.

 

 

FROSTY RTR

Ez a raktérhűtő család megoldást nyújt a kicsi, közepes és nagyméretű szigetelt és iztotermikus raktérrel rendelkező járművek hűtésére, plusszos és mínuszos hőmérséklet tartományban egyaránt és jeáműmotorről üzemelő verzióban érhető el. Az aerodinamikus kondenzátoregység a tetőre kerül felszerelésre, míg az elpárolgtató a raktérben kap helyet. Az R404a-val működő verzió tartalmazza a kompresszor termosztátot, leolvasztás funkciót és folyadék leválasztót. A készőlék digitális vezérlővel rendelkezik mely a raktérbe kerül beépítésre.

 

 

FROSTY WALL

Ez a raktérhűtő család megoldást nyújt a kicsi, közepes és nagyméretű szigetelt és iztotermikus felépítménnyel rendelkező járművek hűtésére, plusszos és mínuszos hőmérséklet tartományban egyaránt és jeáműmotorről üzemelő verzióban érhető el. Az aerodinamikus kondenzátoregység a felépítmény frontjára kerül felszerelésre, míg az elpárolgtató a raktérben kap helyet. Az R404a-val működő verzió tartalmazza a kompresszor termosztátot, leolvasztás funkciót és folyadék leválasztót. A készőlék digitális vezérlővel rendelkezik mely a raktérbe kerül beépítésre.